piątek, 20 listopada 2015

Wzajemna promocja

Jesienne róże
Akwarela A4

W poprzednim poście pisałam, że teraz będą olejne. Olejne będą.........w następnym........ Nadal mocno kuszą akwarele, praca z nimi idzie szybciej, choć niekoniecznie łatwiej, ale praktyka czyni mistrza...........więc może kiedyś...............


Kilka prac powstało na podstawie zdjęć
https://www.facebook.com/krzysztofkowalskiwatercolors/?fref=ts

jak również na podstawie playlisty "Projects for you"*** 
https://www.youtube.com/playlist?list=PLxCp1WB1fZcNfhEK0Q2oFwAwPKpAgs_Bl
Podając dane jego strony, promuję jego prace, a On wklejając zdjęcie z podaniem adresu mojej strony, promuje mnie. Świetna sprawa. Na razie, poza dwiema różyczkami które pokazałam wcześniej, powstały jeszcze trzy prace........no i to by było na tyle. Trudne zadanie, próbować naśladować kogoś, kto ma akwarele opanowane do perfekcji..........
Wszystkie akwarelki formatu A4, papier Arches 300g. Farby Białe noce.

     Magnolie.
    

       Malwy.
                      

Jesienne liście
 Przytargałam ze spaceru sporo, część "poszło" na różyczki, a kilka ładniejszych zostawiłam sobie na wzór. 

Zamyślona. 
Dojrzałam gdzieś takie zdjęcie, bardzo mi się spodobało. Malowanie postaci akwarelami wciąż sprawia sporo problemów, ale się uparłam. Taki sprawdzian, czy się uda...............

Kolejna baletniczka.


Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających tutaj i dziękuję za każde słowo komentarza. Wanda







16 komentarzy:

  1. Wstępuję tu zawsze z wielką przyjemnością. No i znowu zmalowałaś ...Świetne..róże ,malwy,liście..kobieta,baletnica...Brawo!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję Danusiu. Naprawdę Twoje komentarze bardzo mnie motywują...........do jeszcze lepiej......Buziaki:)

      Usuń
  2. Piękne obrazy ale ja od dawna wiem , że masz TALENT. Pozdrawiam Ela Król

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu i bardzo cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Wandeczko, jesteś mistrzynią! Masz rację, że praca czyni mistrza, im dłużej się maluje tym lepiej. Ale Ty masz wrodzony talent i cudnie wychodzą Ci akwarelki. Jestem zauroczona.
    Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja Ci kiedyś już pisałam,że bardzo lubię chodzić na wystawy prac malarskich?..no więc lubię i bywam,a nawet mam parę koleżanek które malują i to z sukcesem:)a jak wchodzę na Twojego bloga to właśnie czuję się tak jak na wystawie pięknego malarstwa:))
    dziękuję za doznania :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Bożenko, aż się zarumieniłam. Dziękuję Ci bardzo i zawsze serdecznie zapraszam na moją "wystawę"..............Buziaki:)

      Usuń
  5. Piękne delikatne akwarele,zapatrzyłam się na Baletniczkę:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lucy za dobre słowo. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  6. Od początku podziwiałam i podziwiam nieustannie Twoje obrazy , są bardzo naturalne , ciepłe i delikatne . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elu. Dziękuję Ci bardzo za te ciepłe słowa i bardzo gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Róże wyszły Ci prześliczne, nie mogę od nich oderwać oczu:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Wandziu , piękne prace , już podziwiałam wcześniej ale teraz mam dłuższą chwilę, aby jeszcze raz nasycić oczy. U mnie zaszły pewne zmiany zawodowe dlatego jest mnie tutaj trochę mniej, mam nadzieję że to wszystko sobie jakoś poukładam i będę miała więcej czasu na pracę twórczą. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo Edytko, że znalazłaś chwilę i zajrzałaś. Każda zmiana jest dobra, tylko troszkę trwa, zanim inne sprawy do tej zmiany dopasujemy. Życzę Ci, żebyś szybko znalazła więcej czasu na pracę twórczą, bo szkoda byłoby Twojego talentu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń