poniedziałek, 1 grudnia 2014

Kwiaty

Maczki. Olejny na płótnie, 40/40

Witam. Kwiaty to wdzięczny temat, choć nie zawsze udaje się w pełni oddać ich piękno. Delikatność płatków, kruchość, zmienność kolorów, zieleń liści itp.


Moją przygodę z malarstwem zaczynałam właśnie od malowania kwiatów.
Na początek kilka moich wcześniejszych prac.
  Piwonie. Olej, 50/40                                        Malwy. Olej, 50/40

           

Bzy. Olej, 40/40

Kwiat słonecznika. Olejny, 40/30

Kwiaty kaliny. Olej, 50/40


Pozdrawiam serdecznie. Wanda





35 komentarzy:

  1. Wandzia ...zakochałam się w peoniach :)))) a słonecznik jako żywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. A ja w malwach i kalinie :) Przepięknie i czekam na więcej Twoich prac Wandeczko.młaaaa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniś i gorąco pozdrawiam. Następne prace będą oczywiście i zawsze zapraszam:)

      Usuń
  3. Wandziu bukiet kalin mnie zachwycił..piękny:)) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko. Może troszkę nieskromnie to zabrzmi, ale mnie ten bukiet kalin też się podoba...........a rzadko się to zdarza. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Peonie,bzy,kalina-istne cuda Wandziu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, że zajrzałaś i dobre słowo zostawiłaś. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  5. Moje są piwonie...od dawna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, że zajrzałaś. Wiesz, te piwonie były tak "niezdarnie" malowane (szczególnie kwiaty), ale z efektu końcowego nawet sama byłam zadowolona. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  6. Wandeczko bardzo podobają mi się Twoje szkice.
    a gdzie jest portret "Damą być"

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo Teresko i pozdrawiam cieplutko:) "Damą być".........pewnie też się tu pojawi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! wszystkie kwiaty uwielbiam. Pięknie namalowane. Ja je skręcam. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elizo za uznanie. Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  9. wiesz,że kocham wszystkie Twoje kwiaty i baletnice:))piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Bożenko, wiem i bardzo mnie to cieszy. Buziaki:)

      Usuń
  10. Piękne kwiaty! Malwy mnie zachwyciły! Kwiaty kaliny cudne- ale nie wiem czy nie ma na to wpływu moje imię :). Pozdrawiam! Kalina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kalino. Nie zawsze jestem zadowolona z efektów pracy, ale w przypadku kaliny było inaczej. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  11. Kocham kwiaty,wszystkie obrazy są piękne,urzekły mnie malwy ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Anno i również pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  12. niesamowite te maki i malwy cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Diano za wizytę i dobre słowo. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  13. Wszystkie piękne. Podziwiam talent. Malwy skradły moje serce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszy mnie, jak to co robię się podoba. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  14. Twoje Kwiaty są CUDO... ja mam zawsze obawy przed tematem KWIAT ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo. Ja z kolei ciągle "rzucam" ten temat...............i ciągle do niego wracam. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Nielique i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Piękne kwiaty zapachniało wiosną:)))
    Wandziu zdrowych i pogodnych dni Świątecznych wszystkiego Naj...--Lucy:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowności, szczerze zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olimpio. Ciągle myślę, że to nic wielkiego, że każdy tak potrafi.........może się mylę.....a może nie......hehe. Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Pięknie malujesz, rysujesz i tworzysz, Wando! Jestem pod wielkim wrażeniem. Oczywiście, mnie najbliższe są kwiaty (te kolory, kształty, te kompozycje), ale doceniam także Twoje portrety - jak żywe! Wspaniałe prace!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniko za tyle miłych słów. Ja z kolei podziwiam Twoje piękne zdjęcia, kwiatów czy traw wszelakich. Pozdrawiam goraco:)

      Usuń