sobota, 6 grudnia 2014

Baletnice

W poście "Kwiaty" napisałam, że moją przygodę z malarstwem zaczynałam od malowania kwiatów. Właściwie powinnam napisać, moją przygodę z malarstwem olejnym............bo na początku były pastele. Najpierw suche, potem jeszcze ołówki pastelowe i miękkie kredki pastelowe. Z początku były to małe pejzażyki, potem zaczęłam rysować baletnice............ Inspirowałam się zarówno zdjęciami jak i filmami z przedstawień baletowych, znalezionymi na różnych stronach internetowych. Moje baletniczki  "znalazły" miejsce w wielu domach nie tylko w kraju ale i za granicą.

Baletnice. Papier Canson, rozmiar 50/40


           

                                                     

  

 

     
Ta baletnica została namalowana akwarelą. Nie miałam wtedy na tyle dobrego papieru, więc troszkę jest "podretuszowana" pastelami.

Gorąco pozdrawiam. Wanda

8 komentarzy:

  1. kocham Twoje baletnice:)))kocham i już:)))to Twój znak rozpoznawczy:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko..........Znak rozpoznawczy?.......hehe, od tego właściwie się zaczęło, ale teraz muszę mocno pracować, żeby to nie był jedyny znak........Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  2. znak rozpoznawczy..Tak,tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu.............no niech już będzie ten "znak rozpoznawczy", hehe............Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, jak również za dołączenie do grupy obserwujących moją stronę. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. jak można się skontaktować z Panią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Podaję adres @: slawekwanda@interia.pl

      Usuń