sobota, 6 grudnia 2014

Baletnice

Baletnica. Akwarela A4

W poście "Kwiaty" napisałam, że moją przygodę z malarstwem zaczynałam od malowania kwiatów. Właściwie powinnam napisać, moją przygodę z malarstwem olejnym............bo na początku były pastele. 
Najpierw suche, potem jeszcze ołówki pastelowe i miękkie kredki pastelowe. Z początku były to małe pejzażyki, potem zaczęłam rysować baletnice............ Inspirowałam się zarówno zdjęciami jak i filmami z przedstawień baletowych, znalezionymi na różnych stronach internetowych. Moje baletniczki  "znalazły" miejsce w wielu domach nie tylko w kraju ale i za granicą.

Baletnice. Papier Canson, rozmiar 50/40


           

                                                     

  

 

     


Gorąco pozdrawiam. Wanda

13 komentarzy:

  1. kocham Twoje baletnice:)))kocham i już:)))to Twój znak rozpoznawczy:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko..........Znak rozpoznawczy?.......hehe, od tego właściwie się zaczęło, ale teraz muszę mocno pracować, żeby to nie był jedyny znak........Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  2. znak rozpoznawczy..Tak,tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu.............no niech już będzie ten "znak rozpoznawczy", hehe............Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, jak również za dołączenie do grupy obserwujących moją stronę. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. jak można się skontaktować z Panią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Podaję adres @: slawekwanda@interia.pl

      Usuń
  5. I'll right away grab your rss feed as I can't iin finding your e-mail
    subscription hyperlpink or neswsletter service. Do you have any?
    Kindly permit me recognize in order that I could subscribe.
    Thanks.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful goods from you, man. I have bear in mind your stuff
    previous to and you're simply too great. I
    actually like what you've got here, crrtainly like what you are stating and thee way by which you say it.

    You're making it entertaining aand you continue to care for to stay it sensible.
    I cann not wait to learn far moire from you.
    This is actually a great website.

    OdpowiedzUsuń
  7. Your means of explaining everything in this powt is in fact fastidious, every one be able to easily know it, Thanks a
    lot.

    OdpowiedzUsuń