środa, 28 marca 2018

Przedświąteczne zmagania i świąteczne życzenia

Piwonie. 
Olejny na płótnie
Jako, że ostatnio nic nowego nie namalowałam, wyciągnęłam z "archiwum", 
 obraz namalowany dawno temu. 
Kolejne święta przed nami. Już wcześniej pisałam, że nie szaleję ani z porządkami, ani z dekoracjami...........tak generalnie, to z niczym nie szaleję, hehe. Remont sypialni zakończony, a że praca rozłożona na raty, nie było tak źle. Zostało trochę farby więc  jednym rzutem(a raczej pracą) na remont "załapała się" i kuchnia i przy okazji porządki przedświąteczne.  Po świętach kolejny remont, tym razem dużo większy więc trzeba oszczędzać siły. Święta się odbędą tak czy owak.........

Nie malowałam na płótnie, ani na papierze.......ale na drewnie sobie pofolgowałam. Szkatułka a właściwie herbaciarka długo czekała na nowy wygląd.....w końcu się doczekała. Kiedy jedna warstwa farby schła, pomalowałam a raczej przemalowałam dwa drewniane pojemniki...........i jedno pudełeczko......i jeszcze jedno.....choć tego ostatniego jeszcze nie skończyłam. Na płótnie maluję każdej nocy, zanim usnę.........ale pomysły ulatniają się wraz z nadejściem dnia.......może któregoś dnia jednak pozostaną. 




Życzę wszystkim zdrowych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy. Smacznego jajka i mokrego Dyngusa. Mile spędzonego czasu w gronie rodzinnym. Uśmiechu i wiosennego optymizmu każdego dnia. 



Pozdrawiam serdecznie. Wanda

57 komentarzy:

  1. Radosnych Swiat Wielkiej Nocy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace droga Wando. Obraz jest super fantastyczny. Kwiaty takie delikatne, no boskie!!! <3

    Dziękuję za życzenia. Niech te święta będą dla Ciebie i bliskich naprawdę udane. Niech spowodują, że energia wzrośnie i to bardzo, serca niech przepełnia miłość i poczucie spełnienia. Zdrówka i całej gamy dobra życzę...zawsze. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Agnieszko za tyle miłych słów. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Piękne piwonie:))))Wandeczko,bardzo Ci dziękuję za życzenia i kartkę:))I Wam samych pięknych chwil w rodzinnym gronie Ci życzę:))
    pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bożenko i Tobie raz jeszcze wszystkiego dobrego życzę. Buziaki:)

      Usuń
  4. Kiedyś czytałam jakiś naukowy wywód na temat tych wspaniałych, twórczych pomysłów, które przychodzą nam do głowy tuż przed zaśnięciem (bo ja też tak mam!) - szczegółów nie pamiętam, ale to jakoś się wiąże z przechodzeniem naszego mózgu w fazę spoczynkową, z tym momentem rozluźnienia, błogostanu... Na zachowanie w pamięci tych wizji nie ma innego sposobu jak natychmiast wstać i szybko je zapisać, naszkicować... a najlepiej w całości utrwalić :). Dawno temu tak robiłam - malowałam w nocy. Teraz nie mogę sobie na to pozwolić (rano do pracy), ale czasem wyskakuję w nocy z łóżka, żeby chociaż w kilku zdaniach zapisać to, co mi przyszło do głowy - motyw, układ, kolory itd. Te zapisane w taki prosty sposób pomysły widzę w głowie bardzo dokładnie do tej pory. Te, których nijak nie zapisałam - uleciały bezpowrotnie.

    Piękny obraz, Wandziu! Ja coś tam czasem maluję, ale ostatnio nie mogę się zabrać za pisanie postów na blogu...
    Ciekawie ozdobiłaś pudełeczka, zaskoczyłaś mnie tymi geometrycznymi motywami :).
    Wszystkiego dobrego, radosnych i spokojnych Świąt dla Ciebie i Twoich najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam spisaną metodę de Silvy, samoleczenie w czasie snu, a raczej w tej fazie spoczynkowej. Wtedy wszystko najlepiej dociera do podświadomości. Próbowałam, ale dość szybko zasypiałam........to samo ze spisaniem wizji, budzę się i nic nie pamiętam........Kiedyś usłyszałam, że chyba się boję pewnych rzeczy i dlatego szybko zasypiam.......hmmm. Co do pudełeczek, to kiedyś były malowane w kwiaty, ale nie wyglądały najlepiej i chyba trochę mi się znudził ten temat, chciałam inaczej.
      Małgosiu, ja nie pracuję, więc mam więcej czasu dla siebie ale jak pracowałam, to też nie ze wszystkim nadążałam, więc doskonale Cię rozumiem. Pozdrawiam bardzo gorąco i dziękuję, że zajrzałaś:)

      Usuń
  5. Kocham piwonie, jak dla mnie to królowe kwiatów:) Twoje królują na płótnie, prześliczny obraz. Mam obraz piwonii namalowany przez moja mamę.
    Kochanie, życzę weny nie tylko nocą, ale doskonale Cie rozumiem.
    Życzę wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham te kwiaty, choć łatwo się ich nie maluje. Wena może wróci, po prostu teraz innymi sprawami się zajęłam, a jak mam trochę luzu.......to częściej łapię książkę niż siadam do malowania. Wszystkiego dobrego Aniu życzę i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękna piwonie:)))...co do tej weny wieczorami jest wielka ,a potem rankiem okazuje się ,że całkiem malutka.
    Wszystkiego najlepszego Świątecznego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, piwonie malowane dość dawno temu, wtedy rano wena była całkiem wielka...........hehehe.......Tobie też wszystkiego dobrego i dziękuję, że zajrzałaś. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  7. Twoje malowanie różności mnie zachwyca za każdym razem, jak tylko tu jestem. Może kiedyś poczynimy jakąś wymiankę?
    Wandziu! Tobie również ,Wesołych Świąt Wielkanocnych!
    Dużo zdrowia, radosnego wiosennego nastroju, wiary, serdeczności, miłości
    i szczęścia. Świąt pachnących "mazurkiem i babką" i święconką wielkanocną.
    Serdecznych i ciepłych rodzinnych spotkań.
    Z całego serca życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizo. Nie wiem na czym polega ew. wymianka, ale jestem jak najbardziej ZA. Pozdrawiam bardzo gorąco:)

      Usuń
  8. Wszystko śliczne - i obraz i pudełeczka. Też mam takie drewniane pudełko, kupiłam z myślą o wymalowaniu go w jakieś cudowne wzory hahah , ale stoi sobie już kilka lat i jeszcze go nie tknęłam. Jesteś moim bodźcem - muszę się wreszcie zmobilizować. Kochana życzę wspaniałych Świąt :) ))) pozdrawiam - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do dzieła Margot, moje też czekało kilka lat........Święta mijają, ale świętować można zawsze, więc i Tobie życzę miłego świętowania i ściskam mocno:)

      Usuń
  9. Lubię takie geometryczne wzory, a te które wymalowałaś na drewnie przywodzą mi na myśl art-deco. :) W temacie malowania przed snem - ja trzymam przy łóżku notes z ołówkiem właśnie po to, by zapisać pomysły, które nawiedzą mnie nocną porą. :) Pozdrawiam Cię Wandziu poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba położę notes........i zobaczę co z tego wyjdzie. Jak się obudzę, myślę o tym co mam dzisiaj zrobić i zupełnie wylatują z głowy jakiekolwiek pomysły, które miałam zanim usnęłam......ale....Dziękuję, że zajrzałaś i również pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. To poszalałaś. Herbaciarka jest nowoczesna. A u Ciebie zawsze delikatna kreska. Jak widać pokazałaś swoje kolejne oblicze.
    Pozdrawiam poświątecznie i cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kolejne oblicze?, hmmm, może i tak. Teraz się wzięłam za inny pomysł. Do tej pory wieszałam swoje prace w formie mini galerii, lub pojedyńczo na wolnych ścianach. Teraz zrobiłam z pomocą męża, mini półeczki, takie wąskie na zdjęcia i obrazki.......będzie mniej dziur w ścianach a jak mi się te znudzą, łatwo zmienić na inne. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  11. Olá !! Ainda que não seja se tratando do texto, mas sim do template
    , desejo comentar que seu visual é excelente .

    gostei muito de navegar por ele . Tem muito site por aí que
    apesar de ter ótimos textos é tão complicado de navegar, que saímos fora .
    Sucesso !

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to far added agreeable from you!
    However, how can we communicate?

    OdpowiedzUsuń
  13. I got this weƅ page from my fгiiend whߋ told me about tһis web page and now
    this ttime I am visitig tthіs website and reading verу innformative
    content here.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi there, every time i used to check webpage posts here in the
    early hours in the break of day, as i enjoy to gain knowledge of more and more.

    OdpowiedzUsuń
  15. I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really
    nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back down the road.
    Many thanks

    OdpowiedzUsuń
  16. Fіrst of all I want to ssay wonderful blog! I had a quick
    question that I'd like to ask if yoᥙ do not mind.
    I wɑs іntereѕted to know how you center yourself and clear youг hеаd before
    writing. I һave had a touɡgh time clearing my mind inn getting my thoughts out.
    I do enjoy writing however it just seems like ttһe first 10 to 15 minutes are lost
    simⲣly just trying to figure out how to begin. Any ideas or tips?
    Kudos!

    OdpowiedzUsuń
  17. This deѕign is wicked! You certainly knoѡ hhow to keep a reader amused.
    Between your wit and ʏour videos, I was almost moved to sart my own blog (well, almost...HaHa!) Great job.
    I realⅼy loved ѡһat yoou had to say, and more than that,
    how you presented it. Tooo cool!

    OdpowiedzUsuń
  18. I am regular reader, how are you everybody? This paragraph posted at this site is truly good.

    OdpowiedzUsuń
  19. Unfortunately, my knowledge of English is not the best, it's difficult for me to answer questions, but thank you very much for all the comments. Regards:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi! Tһis is mү first visit to your blog! We аrre a colleⅽtion of volᥙnteers and
    starting a new project iin a community in the same niche.

    Your blog provided us useful information to work on. You havee done a wonderful joЬ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am happy and thank you very much for the visit. Regards:)

      Usuń
  21. Hurrah, that's what I was seeking for, what a information! present here at this website,
    thanks admin of this site.

    OdpowiedzUsuń
  22. Keep this going please, great job!

    OdpowiedzUsuń
  23. I am curіous tto find out what blog system you happen tto be using?
    I'm having some small seсurrity issues with my laest website annd
    I would lіke to find something mire safeguarded. Do you have any solutions?

    OdpowiedzUsuń
  24. Hiya! I ҝnow this is kinda off topic butt I'd figսred I'd ask.
    Would you be interested in trrading links or
    maybe guest authoring a blog article or νice-versa?
    My website discussеs a lot oⲟf the same subjects as yourѕ and
    I feel we could greatly benefit from each other.

    If you happen to bbe intersted feel free to send mee an email.
    I looқ forward to hearing from you! Terrifіc blog by the way!

    OdpowiedzUsuń
  25. If some one desires expert view concerning running a
    blog afterward i propose him/her to pay a
    visit this webpage, Keep up the good job.

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you for all the comments. Best wishes:)

    OdpowiedzUsuń
  27. It's very trouble-free to find out any matter
    on net as compared to books, as I found this post at this web page.

    OdpowiedzUsuń
  28. I wаnt tⲟ to thank you for this grеat reаd!! I definitely loved every bit of it.
    I have yoᥙ book-markеd to look at new stuff you post…
    have a peek at this ԝebsite : Six Ways To Improve Encryption Sⲟftware & The Art Of
    How Ꭲo Εncryρt A Passwoгd For Freeing

    OdpowiedzUsuń
  29. Great - I should certainly pronounce, impressed with your website.

    I had no trouble navigating through all tabs as well as related information ended
    up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it at all.
    Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those
    who add forums or something, website theme .

    a tones way for your client to communicate. Excellent task.

    OdpowiedzUsuń
  30. Because the admin of this web page is working, no hesitation very quickly it will be
    well-known, due to its feature contents.

    OdpowiedzUsuń
  31. Appreciating the persistence you put into your blog and detailed
    information you offer. It's awesome to come across a blog every once in a while
    that isn't the same unwanted rehashed information. Wonderful read!
    I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds
    to my Google account.

    OdpowiedzUsuń
  32. It's wonderful that you are getting thoughts from this article as well as from our discussion made at this time.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi! I've been reading your website for some time now and finally got
    the bravery to go ahead and give you a shout out from
    Houston Tx! Just wanted to mention keep up the fantastic job!

    OdpowiedzUsuń
  34. Its not my first time to visit this web page, i am browsing this site dailly and obtain fastidious
    information from here everyday.

    OdpowiedzUsuń
  35. Just wish to say your article is as surprising. The clarity for your submit is simply excellent and i could suppose you are a professional
    on this subject. Fine together with your permission allow me to take
    hold of your feed to keep up to date with drawing close post.

    Thank you 1,000,000 and please carry on the enjoyable
    work.

    OdpowiedzUsuń
  36. Its such as you learn my mind! You appear to know a lot about this, such as you wrote the e-book in it or something.
    I believe that you can do with a few percent to power the message house a bit, however other than that, this is fantastic blog.
    An excellent read. I will certainly be back.

    OdpowiedzUsuń
  37. This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of your fantastic post.
    Also, I have shared your website in my social networks!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for kind words and advertising. Regards:)

      Usuń
  38. I like it when folks get together and share thoughts.
    Great blog, continue the good work!

    OdpowiedzUsuń
  39. Can I јust say what a comfort to uncⲟver someone who actually
    understands what they're discussing online. You certainly underѕtand how to bring a problem to
    light and make it important. More people ought to look at this and undеrstand
    this sіde of the story. I was surprised you're not more
    рopular since yοu definitely poѕsess the gift.
    find morе info : How To Password Protect Folder In 15 Minutes And Still
    Look Your Best

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello, its nice piece of writing concerning media print, we
    all understand media is a fantastic source of facts.

    OdpowiedzUsuń