sobota, 4 lipca 2015

Praca, zabawa, ćwiczenia

Cisza
Akwarela, A4

Witam serdecznie w ten upalny wieczór. Jest wspaniale, gorąco......tak jak powinno być latem.........Nie najlepiej znoszę takie upały, ale w domu nie jest źle, da się żyć i nawet udaje mi się coś  stworzyć.


Prace na zamówienie wykonane, więc można się trochę pobawić, akwarelami, bądź poćwiczyć rękę rysując ołówkiem i kredkami. 

Pierwsza akwarelka, na podstawie zdjęcia znalezionego w przepastnych zakamarkach internetu. Całkiem przyjemna zabawa, patrzę na zdjęcie i ten leciutki niepokój, czy uda mi się oddać w miarę wiernie to co widzę..........


 Podziwiam prace Yuko Nagayama, maluje tak spontanicznie i zdaje się, że ta "kolorowa woda" wie gdzie ma płynąć, tworząc kolorowe "kałuże", rozlania, i w rezultacie możemy podziwiać powstałe w ten sposób piękne prace artystki. 
Kwiaty jabłoni i balkon. Nie było łatwo, ja za bardzo się skupiam na detalach, boję się, że woda nie "popłynie tam gdzie trzeba", ale...........może kiedyś.......

            

Różyczki. Na podstawie zdjęcia udostępnionego przez bardzo zdolnego akwarelistę, Krzysztofa Kowalskiego. Oczywiście nie wyszło mi tak pięknie, jak na zdjęciu.........i trochę "pojechałam" z tłem.........ale akwarela powstała........hehehe



Ćwiczenia, zabawa, nauka.......rysunek. 
Martwa natura z maselniczką, temat mój. Fragment rzeźby, podpatrzone. 

           

Starsza pani - "Ekspresja w portrecie", autor Pul Leveille.    
Taniec...........chyba jakieś zdjęcie z internetu.              
   
       

Tak cudownej, letniej pogody życzę na cały czas wakacji...........a nawet dłużej....Pozdrawiam wszystkich zaglądających tutaj. Wanda




9 komentarzy:

  1. :)) mnie się wydaje, że ta woda płynie już tak jak Ty jej każesz kochana :)))))) portrety i postacie wychodzą ci po prostu bajecznie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko. Czasem się udaje "pokierować" tą wodą............ale nie zawsze....zresztą kto powiedział, że będzie łatwo. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  2. Ależ śliczne malunki podziwiam szczerze

    OdpowiedzUsuń
  3. Wandziu jak zawsze szczerze podziwiam , piękne prace wszystkie, miło patrzeć i cieszyć oczy . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Edytko bardzo, za dobre słowo i za to, że zaglądasz. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Piękne prace :) Cieszą oko, jestem pełna podziwu dla talentu :) Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłą wizytę i dobre słowo. Pozdrawiam cieplutko i zaraz pędzę na Twojego bloga:)

      Usuń