sobota, 14 marca 2015

Kwiaty i baletnice

Kosmosy. 
Akwarela, A4

Przyznaję się bez bicia, troszkę leniuchowałam..........bo wiadomo, jak "biomet niekorzystny".........to nie ma co się brać do pracy bo i tak rezultat mierny.........tak to sobie tłumaczę, hehe. Duże płótno na sztaludze, powoli coraz bardziej zapełnione kolorami i widać już, że coś z tego będzie..........znaczy się konkretny obraz...... 


W międzyczasie, kiedy kolejne warstwy farby schną, powstało parę baletniczek, portrecików, nawet jedną akwarelkę skończyłam, bo na drugiej "ugrzęzłam". Potrzeba zmusiła do rozłożenie maszyny do szycia, a jak już "ponaprawiałam" co niezbędne (nie wiem dlaczego, każde spodnie jakie sobie kupię, mają strasznie długie nogawki.....?) to wzięłam się za szycie sobie torby-torebki (jeszcze nie wiem na czym się skończy)....takiej innej, kolorowej, trochę na przekór tego co mam w szafie..........Na razie są "plecy" i część przodu, mam nadzieję, że nie zniechęcę się w trakcie i dokończę ją jeszcze w tym roku..........

Baletnice. Na podstawie zdjęcia. Papier Canson, 50/40. Miękkie kredki pastelowe.
Dwie znalazły już swój dom.

        



Postaram się mniej leniuchować, i w następnym poście pokazać więcej nowych prac.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających tutaj. Wanda

17 komentarzy:

  1. Nie dziwię się,że Twoje prace znajdują swój dom,bo...są pełne ciepła, piekna i powodują,że człowiek nabiera ochoty na życie..Jedno spojrzenie na Kosmosy,Baletnice i...dzień zaczyna się optymistycznie,słonecznie...Brawo Wandziu!!!

    Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz. Jestem cała szczęśliwa, kiedy tak odbierane są moje prace. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  2. Piękne kosmosy i baletnice!
    p.s. Wandziu, czy dostałaś mojego maila w sprawie "Linkwithin". Jezeli nie, to jeszcze raz wyślę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Nie dostałam żadnej wiadomości, ale to nic pilnego, więc nie pisałam ponownie. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Wandeczko:))Twoje baletnice zawsze mnie chwytają za serce:))))są takie cudne:)))a kosmosy idealne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko. Jakoś tak "przylgnęły" do mnie te baletnice.............Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Wszystko sliczne a baletnice sa coraz slicziejsze .Praktyka czyni MISTRZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Masz rację, im więcej praktyki tym lepiej idzie, ale duuuużo nauki jeszcze przede mną. Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  5. Piękne baletnice:))) Kosmosy to piękne delikatne kwiaty (tak właśnie je namalowałaś),a w ogrodzie na wietrze tez tańczą jak baletnice:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, otrzymałam linka do Twojego bloga od blogowej koleżanki z Bożenaskowa - Bożenki, zachwyciłam się baletnicami i podeślę tutaj moje uczennice z gimnazjum, które malują teraz baletnice, niech się uczą od najlepszych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Wandziu złota rączka z Ciebie, Kosmosy ślicznie namalowane , latem rosną mi w ogrodzie i bardzo je lubię a baletnice piękne i subtelne. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucy, Irmelin, Edytko........dziękuję bardzo raz jeszcze, za wizytę i komentarz. Odpowiedziałam już wcześniej, na każdy komentarz osobno, ale coś zrobiłam nie tak, że to zniknęło :( Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmosy mnie zauroczyly, sa przepiekne ! Baletnice widze to dalej Twoj ulubiony temat,super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo, dziękuję. Jeśli chodzi o baletnice, to z czasem wyszło, że nie ja do nich, tylko one do mnie bardziej przylgnęły..........;)

      Usuń
  10. Kwiaty cudowne , baletnice zjawiskowo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, that's what I was exploring for, what a information! present here at this blog, thanks admin of this site.

    OdpowiedzUsuń