wtorek, 25 listopada 2014

Kopie

Obraz olejny na płótnie. Rozmiar 90/70 o ile dobrze pamiętam.

Witam. Jakiś czas temu dałam się namówić na namalowanie kopii obrazu Zdzisława Beksińskiego. Format duży, temat trudny i to bardzo........i bardzo nie mój. Jednak osoba sympatyczna, wierząca we mnie bardziej niż ja sama w siebie........więc...............

Druga kopia, obraz Juliana Fałata- Śnieg

Olej na płótnie. 35/45

Trzecia i chyba na razie ostatnia kopia jakiej się podjęłam.
Wojciech Siudmak, Kamienna piana.
Olej na płótnie. 40/30

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających tutaj. Wanda

12 komentarzy:

  1. teraz jeszcze dodaj obserwatorów,są na drugiej stronie -więcej gadżetów-:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam obserwatorów..........teraz na nich czekam, hehe........Nie wiem czy potrzebnie dodawałam Google+Followers, chyba nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ci szczerze powiem,że nie korzystam z google+,czasem tylko patrzę kto coś napisał:)))

      Usuń
    2. No też tak myślę, że niepotrzebnie to dodawałam..........

      Usuń
  3. Bom dia! Acucar refinado e' um grande vilao.
    Oi Lidia.

    OdpowiedzUsuń
  4. The proportion of ingredients have been good!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this piece of writing i thought i could also make
    comment due to this good paragraph.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for the nice comments. Regards:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agradeçߋ о auspicioso writeup. - na ѵerdade foі սm diversã᧐
    conta. Olha complicada pɑra longe trouxe agradável de
    você! A propósito ⅽomo poderia nóѕ manter umа correspondência ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nem todos entendem. Eu não sei Português. Tradutor não traduz exatamente. Atenciosamente

      Usuń