wtorek, 18 października 2016

Owijanie w bawełnę

       
Lawendowo

Owijałam i owijałam...........i malowałam.........a potem jakieś "grypocuś" mnie powaliło, więc musiałam przerwać. Najgorsze minęło, i choć jeszcze zbyt słaba na inne prace........ale nie na owijanie..........więc działam dalej. 


Mąż pyta, co zrobię z tyloma pojemniczkami?.........hmmm, nie pomyślałam o tym. Po prostu dobrze się bawię, a może przy okazji komuś, któryś wpadnie w oko. Te które tutaj pokazuję są w rozmiarze: wys. 10cm, średnica 7cm. 
Do owijania użyłam białej i kremowej bawełnianej włóczki. Motywy malowane farbami olejnymi. Malowane lekko, bez zbędnego "dociskania" farby do podłoża. Chciałam uzyskać efekt nadruku i choć nie do końca  mi się to udało, zostawię to tak jak jest.

Makowo
           

Różano

              
Kropkowo

            

Chabrowo

             

Ciekawa jestem co sądzicie o tej mojej "produkcji"? Pozdrawiam serdecznie. Wanda




16 komentarzy:

  1. No bardzo mi się podoba:)))pomysłowe:)ale Ty zdolna jesteś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Pojemniczki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktyczne i pięknie wykonane, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko. To początki, ale się rozkręcam. Muszę tylko uczulić rodzinkę i znajomych, żeby nie wyrzucali puszek, pudełek itd.....Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  4. Świętnie wyszły...bardzo udana "produkcja" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno. To na razie "pierwsza linia produkcyjna", zaczynam się dopiero rozkręcać no i poprawiać błędy. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowe. Ależ ty jesteŚ kreatywna..i do tego masz cierpliwoŚc. Pozdrawiam .janina48

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często złoszczę się na siebie, że za mało kreatywna jestem a i cierpliwość nie jest moją zaletą........ale czasem to przełamuję.........

      Usuń
  6. Prześliczne! Swietny, nowatorski pomysł. Nie wiem, które bym wybrała, wszystkie są ładne.
    Ostatnio także przerabiałam puszki, ale tylko pomalowałam białą farbą i... też trzymam w nich pędzle:)
    Całuski Wandeczko zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Początkowo myślałam o tym, żeby je pomalować, tylko......ale potem stwierdziłam, że tak łatwo nie będzie, muszę się trochę pogimnastykować.........hehehe. Dostałam kiedyś dość dużo różnego rodzaju włóczek, za mało na jedną większą rzecz, więc pomyślałam o owijaniu i tak jakoś się rozkręciłam. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Wyszło pięknie! :) Mi szczególnie podobają się te maki, bo to moje kolory...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie owijasz w bawełnę !!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń