piątek, 21 sierpnia 2015

Wakacyjnie

Gdzieś w polu
Olejny na płótnie, 40/50, szpachelka

Witam wszystkich,  cieplutko i wakacyjnie. Trochę mnie nie było, to znaczy,  byłam ale dość daleko od domu......... i mojego malowania. 


Moje dzieci wyemigrowały już jakiś czas temu. Spotykamy się rzadko. Najczęściej to One do nas przylatują, tym razem my ich "nawiedziliśmy". Odpoczęłam od wszystkiego "co tutaj"..........polityki, upałów, zakupów, internetu........i malowania. Byłam tylko ja i moja rodzinka. Wspaniale spędziłam ten czas. Pogoda sprzyjała, były spacery, zabawa, długie rozmowy i wiele, wiele radości.........Niestety, wszystko co dobre jakoś tak szybciej się kończy (nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale się dzieje).......

Teraz czas wziąć się do pracy. Obrazy które tutaj pokazuję, namalowałam przed wyjazdem...........Mam nadzieję, że szybko odnajdę się w tej "mojej" rzeczywistości i powstaną kolejne prace.........

Trzy maczki
 Olejny na płótnie. 40/30. Malowany dość szybko.........chyba za szybko, bo te maczki trochę "mało makowe" mi się wydają.........


W słońcu
Na podstawie zdjęcia. Olejny na płótnie, 30/40. 



Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję za każde zostawione słowo. Wanda


5 komentarzy:

  1. To się cieszę ,że spędziłaś fajny czas z rodzinką:))takie spotkania bezcenne:)))obrazy ja zwykle cudne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko. Tak, spotkanie bezcenne, pożegnania smutne.............kolejne spotkania radosne........i tak jakoś kręci się to nasze życie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Trzy maczki skradły moje serce!!!są cudowne!!!!!Pozdrawiam bardzo ciepło:)))
    -W słońcu- to bardzo intrygujący,przyciagający ywagę obraz!

    OdpowiedzUsuń